27
mei

Webinar: Hoe kun je in projectontwikkeling efficiënter samenwerken én tijd besparen?

09:49 - 11:00

We leven in een tijd van ongekende technische mogelijkheden. Zo zijn er ontelbaar veel software oplossingen die kunnen helpen om efficiënter ons werk te doen. De coronacrisis heeft ons laten zien dat veel van deze oplossingen niet ingewikkeld hoeven zijn. Zo hebben we massaal het vergaderen via Zoom of Teams omarmt en zal ook ná de coronacrisis voor veel bedrijven deze manier van werken onderdeel blijven van het ‘nieuwe normaal’.


In (her)ontwikkeling van projecten liggen er méér kansen voor het oprapen om efficiënter te werken met eenvoudige software oplossingen. In het bijzonder op het gebied van het uitwisselen van informatie met alle samenwerkende partijen. Wat is er nodig om deze kansen succesvol te benutten? En hoe zorg je ervoor dat veranderingen in de manier van werken worden geaccepteerd?


Op woensdag 27 mei nemen Dirk Boonstra en Eric Thijssen van iBinder u in een uurtje mee in het beantwoorden van deze vragen en laten ze u zien hoe eenvoudige software oplossingen op een leuke manier helpen om efficiënter samen te werken én tijd te besparen.


 

Doelgroep

De webinar is gericht op samenwerken tijdens plan- en projectontwikkeling en de realisatie van vastgoedprojecten. 

Uiteraard is iedereen welkom het webinar te volgen. 
 

Aanmelden?
Deelname aan het webinar van 27 mei is gratis. Klik hieronder op aanmelden en vul het formulier in of stuur een mail met daarin uw gegevens aan events@vastgoedjournaal.nl o.v.v. 'Webinar: Hoe kun je in projectontwikkeling efficiënter samenwerken én tijd besparen?'. Vergeet niet uw contactgegevens te vermelden.