Under Armour heeft zijn nieuwste Brand House geopend in de Westfield Mall of The Netherlands

Under Armour heeft zijn nieuwste Brand House geopend in de Westfield Mall of The Netherlands

Under Armour, het toonaangevende sport- en lifestylemerk, verwelkomt een gloednieuw Brand House in Nederland, gevestigd in de Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam, Den Haag. Dit markeert de zesde opvallende winkelopening van Under Armour in de EMEA-regio het afgelopen jaar, een duidelijk bewijs van de groeiende vraag naar stijlvolle sport- en activewear in deze regio.

De nieuwste Brand House vertegenwoordigt niet alleen een mijlpaal in de voortdurende expansie van Under Armour in EMEA, maar ook een boeiende ontmoetingsplaats voor trendsetters, sportliefhebbers en modekenners. Het is tevens de tweede winkelopening van Under Armour dit jaar in Nederland, na de opening van de allereerste winkel in het prestigieuze Koningsplein-winkelgebied in 2022. Met meer dan 200 winkels en een verbeterde e-commerce ervaring in EMEA, laat Under Armour zien dat het merk niet alleen groeit, maar ook innoveert in de manier waarop klanten worden bediend.

Kara Trent, Managing Director EMEA bij Under Armour: "De opening van deze winkel illustreert onze voortdurende toewijding aan het bieden van een buitengewone winkelervaring aan onze gewaardeerde klanten. We zijn erg blij met de opening van onze tweede Brand House in Nederland, een land waar tevens ons EMEA-hoofdkantoor is gevestigd. Met een sterke focus op groei markeert de opening van ons nieuwste Brand House een spannend moment voor Under Armour, terwijl we onze aanwezigheid in EMEA blijven uitbouwen."

Het winkelontwerp vertegenwoordigt de nieuwste evolutie van het merkconcept door het merk Under Armour meer in de fysieke Brand House-ruimte nog sterker tot uiting te laten komen. De hoge gevel van de winkel wordt geaccentueerd door verticale lamellen en creëert een indrukwekkend welkom aan atleten en consumenten. Het op maat gemaakte handgeschilderde kunstwerk van de getalenteerde kunstenaar Javi Hearing viert atleten vanuit het perspectief van teamsporten en belichaamt tevens de nieuwe merkrichting: 'Protect This House'. Er is met zorgvuldigheid aandacht besteed aan details om ervoor te zorgen dat het interieurontwerp in de winkel de gestructureerde methodologie van een atleet in training nabootst, terwijl het ook elementen van teamsport vertegenwoordigt.

Deze specifieke winkel is bedoeld om Under Armour-schoenen te presenteren, een productcategorie die blijft groeien. Klanten van Under Armour kunnen nu de nieuwste innovaties ervaren, waaronder aangesloten paskamers waar ze de producten kunnen passen en meer te weten kunnen komen over de producten door gebruik te maken van de innovatieve interactieve touchscreens.

Het nieuwe Brand House zal de bekende prestatiegerichte kleding van Under Armour verkopen. Dit omvat kleding voor vrouwen en mannen, om in te trainen en hard te lopen, zoals UA Baselayer en UA Meridian Leggings, UA Infinity Bra, UA RUSH™, UA Unstoppable Fleece & Woven en de succesvolle schoenencollecties van Under Armour: UA HOVR™ en UA Flow.

In de nieuwe winkel zal de nieuwste ColdWeather Journey to Compete-campagne van Under Armour te zien zijn, met aandacht voor de iconische ColdGear®-baselayer van het merk, de eerste high-performance baselayer die werd gecreëerd in 1996 - waar het allemaal begon.

Over Under Armour

Under Armour, Inc., gevestigd in Baltimore, Maryland, is een toonaangevende uitvinder, marketeer en distributeur van atletische merkkleding, schoeisel en accessoires. De innovatieve producten en belevingen van Under Armour zijn ontworpen om prestaties van atleten te verbeteren. Ga voor meer informatie naar: https://www.underarmour.nl/nl-nl/


Deel dit bericht


Andere berichten op Vastgoednieuws.nl