De Dag van het Vastgoed 2023

De Dag van het Vastgoed 2023

Op donderdag 30 november organiseert Vastgoedpro De Dag van het Vastgoed: hét event voor vastgoedprofessionals. Dit jaar er is voor een bijzondere locatie gekozen, namelijk het AFAS Theater in Leusden. Iedere vastgoedprofessional is hierbij welkom en kan zich gratis aanmelden.

De wereld van je klant
Het thema van dit jaar is: de wereld van je klant. Het doel is om bezoeker bewuster te maken van het proces dat een klant (consument) doorloopt. Ook willen we de bezoekers inspireren om meer aan de klant te denken. Zowel bij het ontwikkelen van producten, het verlenen van service, het verstrekken van informatie: iedereen zegt of denkt wel dat de klant centraal staat, maar is dat echt zo?

Sponsors

De Dag van het Vastgoed wordt georganiseerd door Vastgoedpro en mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsors Perfectkeur en Provadie, evenals onze andere sponsoren, zoals Van Veen Advocaten, KPE, VastgoedCert, Kolibri, Jaap, Jobse Groep, funda, Makelaarsassist, Woningmarkt, KeySoftware, TaXapi, SVMNIVO, Yisual, Schouten Zekerheid, Goes en Roos, Property People en 2B Connected. Kortom: een groot deel van de vastgoedmarkt omarmt dit event én is ook zelf aanwezig op De Dag van het Vastgoed.

Programma
Om de vastgoedmarkt te inspireren hebben we 3 geweldige sprekers geboekt, die onder leiding van dagvoorzitter Froukje de Both, alles vertellen wat jij nodig hebt.

Steven van Belleghem - Key-note speaker met meer dan 1.000 presentaties in 40 landen op het gebied van klantbeleving

Steven Van Belleghem is een enthousiasteling op het gebied van klantbeleving. Zijn missie is om bedrijven te inspireren om meer klantgericht te worden. Steven gelooft in het combineren van gezond verstand en een empathische menselijke benadering, het spelen van het lange spel en het nemen van sociale verantwoordelijkheid om keer op keer het hart en de zaken van klanten te winnen.

Hanneke Vogels - Expert op het gebied van klantbeleving in combinatie met technologie.

Hanneke legt uit hoe bedrijven technologie kunnen benutten om klantgerichtheid te bevorderen en te ondersteunen, en hoe digitale tools kunnen helpen om klantinteracties te personaliseren en te verbeteren. Zij bespreekt welke tools men morgen makkelijk kan inzetten om de klantbeleving nog beter te maken.

Frits Wester - Politiek verslaggever sinds 1994.

Waarom moet de makelaar de klant centraal zetten? En hoe doen ze dat in politiek Den Haag? En waarom doen ze dat daar op die manier? Frits vertelt wat de impact is van politieke beslissingen op het werkveld van de vastgoedprofessional, en ook wat voor impact dit heeft op consumenten.

Trainingen

Het middagprogramma begint met een lunch om 12:00 uur en eindigt na borrel om 18:00 uur. Daarnaast bieden we 2 trainingen aan van KPE en Perfectkeur in de ochtend vanaf 10:00 uur.


Deel dit bericht


Andere berichten op Vastgoednieuws.nl