De landelijk opererende vastgoedbeheerder City Estate en Ziezodan, dé dienstverlener in het vastgoed- en onderhoudsdomein, tekenden vandaag het samenwerkingscontract voor het dagelijkse onderhoud van de residentiele vastgoedportefeuille van City Estate. Ziezodan ontzorgt City Estate van a tot z op het gebied van reparatieonderhoud. Een mooie stap voor City Estate en Ziezodan.

Grip op eigen reparatieverzoeken

City Estate maakt gebruik van het nieuwe accorderingsproces van Ziezodan. Alleen bij afwijkingen buiten de standaard demarcatie vindt er overleg plaats tussen City Estate en de opdrachtnemer over het vervolg. Dit is de perfecte combinatie voor de vastgoedbeheerder. City Estate kan het volledige onderhoudsproces uitbesteden aan Ziezodan en ondertussen grip blijven houden op het eigen vastgoed.

Partner voor dagelijks onderhoud

Reinier Derksen, eigenaar van City Estate: “Door de samenwerking met Ziezodan zet City Estate een volgende stap in de professionalisering en schaalbaarheid van haar diensten. City Estate maakt gebruik van het landelijk netwerk van onderhoudspartijen van Ziezodan en de schaalvoordelen die Ziezodan de afgelopen jaren verworven heeft. Deze combinatie zorgt voor een kostenbesparing voor de klanten van City Estate. Door het efficiënte proces van Ziezodan kunnen reparatieverzoeken van huurders snel en vakkundig opgepakt worden waardoor er een hogere huurderstevredenheid ontstaat. Daarnaast heeft City Estate via het online dashboard van Ziezodan meer inzage en grip op alle reparatieverzoeken van onze huurders. Dit heeft als resultaat dat de kwaliteit van het onderhoud goed gemonitord kan worden. Wanneer er ’s avonds of in het weekend noodgevallen zijn pakt de 24/7 storingsdienst van Ziezodan dit nu ook voor City Estate op. Kortom, door de samenwerking met Ziezodan heeft City Estate een perfecte partner op het gebied van reparatieonderhoud, die zowel voor onze huurders als klanten voordelen oplevert”.

Inzicht in de volledige klantreis

Simon Helder, algemeen directeur bij Ziezodan, voegt toe: “We zijn blij met de samenwerking met City Estate. Ze kiezen voor een digitale klantreis en hebben altijd realtime inzicht via ons dashboard. Van de status en oorzaak van een storing tot de huurderstevredenheidmeting achteraf. Dit biedt City Estate handvatten om effectief bij te sturen op het gebied van reparatieonderhoud en om de huurders de beste beleving te geven.”