Het innovatieve, digitale platform van Ziezodan wordt vanaf mei 2022 ingezet door LIV voor het eenvoudig melden en plannen van reparatieverzoeken door huurders in regio Amsterdam. LIV is het huurders service platform van Orange Capital Partners.

 

Eenvoudig melden van onderhoud en reparaties 

LIV huurders kunnen voortaan het proces en de communicatie rondom het melden, plannen en repareren direct via haar app regelen. LIV huurders kunnen vanaf nu binnen enkele minuten een reparatieverzoek melden en een afspraak met de monteur inplannen. Slimme routesoftware stuurt automatisch de dichtstbijzijnde monteur naar de woning, waardoor aanzienlijk wordt bespaard op milieubelastende reiskilometers. Het Ziezodan dashboard geeft inzicht in de status van het verzoek, de kwaliteit, doorlooptijd en de huurderstevredenheid.

 

Verdere optimalisatie van reparatieonderhoud  

Mats Klein, Director bij LIV vertelt: “We zijn blij met de verdere uitbreiding van onze service aan huurders. Met de inzet van de slimme technologie willen we de huurderstevredenheid verhogen en de CO2-uitstoot verminderen.”

 

Een transparant proces voor iedereen

Michiel Pot, algemeen directeur bij Ziezodan, licht toe: “Met ons platform koppelen we huurders, vastgoedbeheerders en onderhoudsbedrijven en maken we het onderhoudsproces voor hen eenvoudig. Het transparante proces zorgt ervoor dat zowel de huurder, het onderhoudsbedrijf als de vastgoedbeheerder continu inzicht hebben in de status en de oorzaak van de storing. We zijn blij met deze mooie samenwerking!”