Huurders van R3FUND hebben vanaf nu de mogelijkheid om binnen enkele minuten een reparatieverzoek te melden en een afspraak met de vakman in te plannen via het Ziezodan platform. R3FUND en Ziezodan starten daarvoor deze maand een samenwerking in de regio’s Amsterdam en Rotterdam.

 

Eenvoudig reparatieverzoeken melden

Huurders van R3FUND kunnen voortaan het proces en de communicatie rondom het melden, plannen en repareren direct via Ziezodan regelen. Slimme routesoftware stuurt de dichtstbijzijnde monteur naar de woning, waardoor aanzienlijk wordt bespaard op milieubelastende reiskilometers. Het Ziezodan dashboard geeft inzicht in de status van het reparatieverzoek, de kwaliteit, doorlooptijd en de huurderstevredenheid.

 

Uitbreiding van de service

Rogier Schutte, Asset Manager bij R3FUND, is blij met de start van de samenwerking. “Met deze samenwerking breiden we de service richting onze huurders nog verder uit. De eerste stap is gezet en we kijken uit naar een goede samenwerking”.  

 

Inzicht in de volledige klantreis

Simon Helder, directeur bij Ziezodan, voegt toe: “Met ons transparante proces heeft R3FUND realtime inzicht in de volledige klantreis. Van de status en oorzaak van een storing tot de huurderstevredenheidmeting achteraf. Zo bundelen we onze krachten voor een duurzamer en efficiënter onderhoudsproces. Op naar nog meer tevreden huurders!”