CHARLOTTE HARMSEN GAAT LEIDING GEVEN AAN NIEUWE AFDELING BIJ SAVILLS NEDERLAND

Vanaf heden zullen de teams Marketing & Business Development en Data, Intelligence & Strategy doorgaan als één afdeling binnen Savills Nederland. De nieuwe functie van Head of Marketing & Business Intelligence zal ingevuld worden door Charlotte Harmsen. Charlotte is sinds 2016 in dienst bij Savills en bekleedde eerder de functie van Marketing & Business Development Manager.

Het doel van de samenvoeging is om de samenwerking tussen deze twee afdelingen te versterken en hiermee synergievoordelen te realiseren. Een van de voornaamste voordelen van deze samenvoeging is de koppeling van klantdata en vastgoeddata, om kansen en risico’s voor de eigen organisatie en opdrachtgevers nóg beter te kunnen identificeren. Met Charlotte aan het hoofd telt het team 11 personen.

Clive Pritchard, Head of Country bij Savills in Nederland, licht toe: “We zijn verheugd dat Charlotte deze functie gaat vervullen. Met haar diepgaand inzicht in onze bedrijfsdoelstellingen en marketing expertise is het Management Team van mening dat zij de perfecte kandidaat is om de synergie tussen de klant, data(tools), markinformatie en onze diensten en producten te optimaliseren. We zijn ervan overtuigd dat zij deze uitdaging met beide handen zal aangrijpen.”