Sinds 1 december werken gebiedsontwikkelaar VanWonen en Ziezodan samen voor het dagelijks onderhoud in Arnhem. Huurders hebben de mogelijkheid om 24/7 hun reparatieverzoek te melden via ons digitale platform. VanWonen kiest daarmee voor een transparanter en eenvoudiger onderhoudsproces.

“Wij gaan en staan altijd voor kwaliteit van de woningen én de leefomgeving. Met behulp van het Ziezodan platform houden wij inzicht in het onderhoud en beheer van de huurwoningen waardoor we ook na oplevering verbonden blijven in de gebieden waar we werkzaam zijn. Zo blijven we van A tot Z betrokken", geeft Chris Stam, Financieel directeur VanWonen, aan.

Simon Helder, directeur bij Ziezodan voegt toe: “We zijn blij dat VanWonen heeft gekozen voor Ziezodan. Met de aansluiting op ons platform heeft VanWonen de mogelijkheid om de gehele klantreis realtime te volgen in ons dashboard. Van het melden van een reparatieverzoek tot het klanttevredenheidsonderzoek achteraf. Zo kunnen ze precies zien wat er gebeurt en effectief bijsturen waar nodig. Op naar nog meer tevreden huurders!"