09:30 - 16:30
Als binnendienstmedewerker ben jij hét visitekaartje van jouw kantoor en de steun en toeverlaat van de makelaar(s). Speciaal voor jou organiseren we op dinsdag 27 juni in het Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten te Soesterberg deze educatieve dag met uiteenlopende inhoudelijke sessies, de laatste tips en tricks voor de binnendienst en een gezellige netwerkborrel!
09:30 - 10:00 Inloop met koffie en thee
10:00 - 11:00 De klantenfluisteraar - Jan van Setten, spreker en auteur klantgerichtheid
Klanten kopen niet wat je doet, maar hoe je het doet. En in dat ‘hoe’ kun jij als binnendienstmedewerker het verschil maken.
Jan van Setten, ook wel de ‘Klantenfluisteraar’ genoemd, is een van de best gewaardeerde experts en auteurs van Nederland over klantgerichtheid en commercie. Jan staat bekend om zijn ‘verwarrend eenvoudige tips’. Eén ervan krijg je alvast: doe NIET wat de klant vraagt. Ben je benieuwd hoe dat zit? Jan gaat het je uitleggen tijdens zijn bijdrage. Daarnaaast geeft Jan je antwoord op onder meer de volgende vragen:
11:00 - 11:15 Pauze met iets lekkers
11:15 - 12:00 Neuromarketing - Wim van der Mark, copywriter en schrijfcoach
Neuromarketing gaat over de commerciële prikkels die helpen om mensen in beweging te krijgen. Hoe zet jij als binnendienstmedewerker neuromarketing in voor jouw makelaarskantoor? Je ontdekt direct wat je kunt gebruiken voor het verbeteren van je website, je woningteksten of je dagelijkse correspondentie.
Wim van der Mark beantwoordt de volgende vragen:
12:00 - 13:30 Lunchpauze - Na twee inspirerende lezingen staat er een heerlijk verzorgde lunch voor je klaar in het restaurant en is er tijd om een wandeling te maken in de bosrijke omgeving. Ook hebben we een aantal leuke verrassingen voor je in petto waar je tijdens jouw pauze van kunt genieten.
13:30 - 15:30 Subsessie naar keuze - Bekijk hier meer informatie over de subsessies.
Keuze A: Commercieel en zakelijk schrijven - Wim van der Mark, copywriter en schrijfcoach
Keuze B: Commerciële kansen voor de binnendienst binnen Realworks - Menso van Westrhenen, Realworks consultant
Keuze C: Klantgericht en proactief aan de telefoon - Marianne van de Water, acquisitie-expert
Keuze D: Stressmanagement: omgaan met werkdruk in de binnendienst - George Smits, psycholoog en mediator
15:30 - 16:30 Afsluitende netwerkborrel
Aanmelden?
Aanmelden via Academie voor Vastgoed.