27
jun

Academie voor Vastgoed: Dé dag van de binnendienst

09:30 - 16:30

Locatie

Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten, Amersfoortsestraat 20, 3769 AS Soesterberg

 

Werk jij in een binnendienstfunctie? Dan is dit educatieve dagje uit er speciaal voor jou!

Als binnendienstmedewerker ben jij hét visitekaartje van jouw kantoor en de steun en toeverlaat van de makelaar(s). Speciaal voor jou organiseren we op dinsdag 27 juni in het Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten te Soesterberg deze educatieve dag met uiteenlopende inhoudelijke sessies, de laatste tips en tricks voor de binnendienst en een gezellige netwerkborrel! 

 

Programma

09:30 - 10:00 Inloop met koffie en thee 

10:00 - 11:00 De klantenfluisteraar - Jan van Setten, spreker en auteur klantgerichtheid

Klanten kopen niet wat je doet, maar hoe je het doet. En in dat ‘hoe’ kun jij als binnendienstmedewerker het verschil maken.
Jan van Setten, ook wel de ‘Klantenfluisteraar’ genoemd, is een van de best gewaardeerde experts en auteurs van Nederland over klantgerichtheid en commercie. Jan staat bekend om zijn ‘verwarrend eenvoudige tips’. Eén ervan krijg je alvast: doe NIET wat de klant vraagt. Ben je benieuwd hoe dat zit? Jan gaat het je uitleggen tijdens zijn bijdrage. Daarnaaast geeft Jan je antwoord op onder meer de volgende vragen:

  • Hoe werkt het ‘klantenbrein’ precies?
  • Op welke manier achterhaal je als binnendienstmedewerker de behoeften van je (potentiële) klanten?
  • Hoe maak je een verpletterende indruk op je klanten?


11:00 - 11:15 Pauze met iets lekkers 


11:15 - 12:00 Neuromarketing - Wim van der Mark, copywriter en schrijfcoach

Neuromarketing gaat over de commerciële prikkels die helpen om mensen in beweging te krijgen. Hoe zet jij als binnendienstmedewerker neuromarketing in voor jouw makelaarskantoor? Je ontdekt direct wat je kunt gebruiken voor het verbeteren van je website, je woningteksten of je dagelijkse correspondentie.

Wim van der Mark beantwoordt de volgende vragen:

  • Wat zien mensen wanneer ze jouw website bekijken?
  • Hoe pak je de aandacht van klanten en houd je die vast?
  • Hoe beïnvloed je beslissingen van (potentiële) klanten?
  • Wat mist de website van jouw kantoor en wat kun je er net zo goed af gooien?
  • Wat zijn voorbeelden van succesvolle websites van makelaarskantoren?


12:00 - 13:30 Lunchpauze - Na twee inspirerende lezingen staat er een heerlijk verzorgde lunch voor je klaar in het restaurant en is er tijd om een wandeling te maken in de bosrijke omgeving. Ook hebben we een aantal leuke verrassingen voor je in petto waar je tijdens jouw pauze van kunt genieten.


13:30 - 15:30 Subsessie naar keuze - Bekijk hier meer informatie over de subsessies.

Keuze A: Commercieel en zakelijk schrijven - Wim van der Mark, copywriter en schrijfcoach

Keuze B: Commerciële kansen voor de binnendienst binnen Realworks - Menso van Westrhenen, Realworks consultant

Keuze C: Klantgericht en proactief aan de telefoon - Marianne van de Water, acquisitie-expert

Keuze D: Stressmanagement: omgaan met werkdruk in de binnendienst - George Smits, psycholoog en mediator


15:30 - 16:30 Afsluitende netwerkborrel 


 

Aanmelden?
Aanmelden via Academie voor Vastgoed.